یکشنبه ۲۳ دی ۰۳ | ۱۴:۰۹ ۳ بازديد
غرفهسازی نمایشگاهی فرآیند طراحی، ساخت و تجهیز فضاهایی در نمایشگاهها است که برای معرفی محصولات، خدمات، برندها یا اطلاعات خاص به بازدیدکنندگان در نظر گرفته شدهاند. این غرفهها معمولاً در نمایشگاهها، همایشها، کنفرانسها یا رویدادهای تجاری و صنعتی برپا میشوند و هدف از آنها جلب توجه بازدیدکنندگان، ایجاد تعاملات تجاری و تبلیغ برند است.
مزایای غرفه سازی نمایشگاهی:
- افزایش برند آگاهی
- ایجاد سرنخ
- افزایش فروش
- ایجاد روابط
- تحقیقات بازار
- آموزش و توسعه
- ۰ ۰
- ۰ نظر